S1, E2: Chafing under his parole conditions but eager to move forward in the racetrack deal, Ace shows off his famous temper during a contentious meeting with one-time colleague Nick DiRossi and a possible investor, Isadore Cohen. Although Marcus is wary about flaunting his newfound Pick Six wealth, his three partners have no such qualms, as Jerry sits in at higher-stakes poker games, Renzo sets his sights on claiming one of Escalante's mystery horses, and Lonnie parties with two unscrupulous women. Uncertain that fledgling jockey Rosie Shanahan is seasoned enough to ride his once-in-a-lifetime horse, Walter Smith enlists Ronnie Jenkins, ignoring the veteran jockey's recent history of substance abuse.