The Morales Dinasty Episode 2
S1, E2: In the past Nevis arrives to the town and looks for refuge at the house of her godmother Dionisia. Carmelo shows his possessiveness to his mother and is ready to anything. Carmelo and Miguel are interested in Nevis, but she sees a bad face of Carmelo.