S1, E2: The great Jahy encounters Druj, the underling she always used to bully. For some reason though, it seems that Druj has managed to become more rich and glamorous. To make matters worse, she's already acquired a bunch of mana crystals. The great Jahy desperately puts on airs so that Druj doesn't realize how pathetic her state is. After detecting a mana crystal signature in the mountains, the great Jahy sets off, but gets into one accident after the other. The great Jahy is in grave peril!