S1, E2: Vivien meets fascist leader Colin Jordan who takes her into the heart of the National Socialist Movement. She needs to find Jack, but she also uncovers vital intelligence on the Movement and their plans for the Jewish community. Meanwhile in Manchester her parents have realized she's missing and are doing whatever they can to try and find her.