Сезон 1, серия 2: Hoping to unmask "Uncle Jerry," the FBI investigates two figures they believe are connected to the scam. The first, Jerome "Jerry" Jacobson, is a former cop working security for Simon Marketing, the company hired to run the McDonald's Monopoly game. The second, Gennaro "Jerry" Colombo, hails from a notorious East Coast mob family and is no stranger to unsavory activities.