S1, E2: Wolf activist Camilla's biggest dream is to catch an illegal wolf hunter in the act. In Elverum, a hunt is sabotaged - who’s behind it? Halvor follows a wolf to the trail of the mythical ‘Project Varg’ and demands answers before acting.