시즌 1, 에피소드 2: Seemingly innocuous comments Lyle (Miles Gaston Villanueva) previously made about his parents come back to haunt him when detectives Zoeller (Sam Jaeger) and Linehan (Cliff Chamberlain) begin to interview the brothers' friends and acquaintances. Erik (Gus Halper), overcome by guilt, makes a shocking confession to his psychologist, Dr. Jerome Oziel (Josh Charles). Having overheard a therapy session with Lyle and Erik, Oziel's mentally unhinged mistress Judalon Smyth (Heather Graham) goes to the police with a pivotal tip after Oziel tries to cut ties with her to protect his family. As attorney Leslie Abramson (Edie Falco) learns more about the Menendez family dynamics, she makes a move to represent the brothers.