S1, E2: Minced meat cutlet: treasure hunter Sarah traces her great-grandfather's footsteps to a mysterious door in an abandoned mine. Fried shrimp: Heinrich must call for help when the fortress where he's stationed is under siege by monsters, but he desperately needs food to make it.