S1, E2: Nasa and Tsukasa have submitted their marriage registration. As the newlywed couple approaches their first night together, they realize Nasa's apartment doesn't have enough necessities for two people, leading to Tsukasa suggesting she spend the night at a hotel. But Nasa stops her, and proposes they go shopping instead. After returning home, Tsukasa sleeps relaxedly while Nasa is tense with excitement from seeing a new side of his wife.