S1, E2: Moussa's arrest has set the neighborhood on fire. William realises the consequences of his actions and tries to redeem himself in the eyes of his colleagues. Driss finds himself threatened by his brother's creditors and turns to his childhood friends to find a solution. In prison, Moussa has to deal with old acquaintances.