S1, E2: Representatives Isamu Fuwa and Yua Yaiba from A.I.M.S., a special government agency that investigates AI crimes, pay a visit to Aruto Hiden, the new CEO of Hiden Intelligence. They are suspicious that Hiden Intelligence is trying to cover up the events that occurred over at the amusement park...