S1, E2: Michio must raise the required funds within five days in order to purchase Roxanne from Alan's mansion. Like everyone else, Michio hunts monsters in the labyrinth and gathers items. However, even with Michio's skills, he won't make enough money in time. An anxious Michio recalls Alan telling him about a way to earn a large amount of money in a short period of time.