S1, E2: Ultra Guard member Ishiguro is back from Space Station V3. Dan sent him home and found Tilsonite 808, something that does not exist in Earth, in Ishiguro's yard. That night, incidents of people being attacked happened one after another. At the same time, Ishiguro's wife notice something weird about her husband.