시즌 1, 에피소드 2: Golden Saints gather around the Goddess Athena and her Sanctuary, in preparation for the new Crusade against the Underworld warriors. Around this time, as Tenma undergoes training to become a Saintly Warrior, he is reunited with Alone’s little sister, Sasha, and learns that she has transformed into Athena. Meanwhile, thinking of his dear and far off friend Tenma, Alone feels lonely and falls into despair.