S1, E2: When their bullying videos are discovered, the Fobba-liscious crew is forced to meet with the new youth counselor, Kool Kris, who takes a special interest in Jonah. Later, after Graydon makes fun of Jonah's dance moves, Fobba-liscious retaliates.