S1, E2: After being sent to another world, Tachibana and Jinguuji spot a small settlement at the edge of a forest. However, unbeknownst to them, the settlement is under attack by bandits. Tachibana goes in to the village alone to gather information on the world, but Tachibana's "Unparalleled Beauty" skill, which grants the ability to cause the status effect "Charmed," instigates a falling out among the bandits...