S7, E21: Kagome graduates from middle school and returns to the feudal era. Shippo and Kohaku stay at Kaede's village, while the rest of the gang heads out to battle Naraku. Naraku, transformed into a giant spider, is already waiting for them when they arrive. Sesshomaru leads the group inside Naraku's body...