S1, E24: It turned out that one of the Hourai's gem branches had been kept inside the enclosed space in an ink brush painting belonging to Nuinoin and his wife. With Byakuya's help, Aoi enters the world of the ink brush painting with Ginji, Ranmaru, and Chibi.