S1, E3: Shuri is caught listening to music during class and has her cellphone confiscated. The song heard through her earphones is Setsu's grandfather, Matsugoro's, improvisation piece "Shungyou." How? How does she know that song? When Setsu asks about it, Shuri tells him that's a song that holds precious memories for her and her grandmother.