S1, E3: William confesses to his colleague Taz that he has been duped by his informant. They decide to follow him, only to find themselves in Driss's path. Forced to sell the cocaine stolen in the robbery, the young student begins dealing at Parisian parties, under the reproachful gaze of his girlfriend Inès.