S1, E3: With Lyle (Miles Gaston Villanueva) and Erik (Gus Halper) in custody for suspicion of murder, defense attorney Leslie Abramson (Edie Falco) works tirelessly alongside Jill Lansing (Julianne Nicholson) to understand the motive that could drive two young men to commit such a heinous crime. Meanwhile, the prosecution puts Judalon Smyth (Heather Graham) on the stand to make a case for releasing Dr. Oziel's (Josh Charles) audio notes and tapes from his sessions with Lyle and Erik, despite standard doctor patient privilege. The ensuing media circus fueled by leaks from the District Attorney's office creates further complications for the defense and places the extended Menendez family at odds with one another.