S2, E3: There's no time for the house to mourn Charlotte's departure as Vicky and Ricci's nocturnal spooning is interrupted by an unexpected visitor. Rebecca and Jay are still flirting outrageously whilst Gary and James are quick to get their kit off. Sophie has her heart broken and Holly is left reeling as James has the night of his life.