S1, E3: The sisters compete for the reality show against other influencers. Amanda wants to create a viral video with Chiri's neighbor Ricardo, while Vicky records her goals with Emilio. As Vicky rises in the competition, Amanda's popularity declines. Each sister will do the unthinkable to secure a favorable position, even if it costs them their relationship.