Flourished Peony Episode 3
S1, E3: Set in the Tang Dynasty, the story follows He Wei Fang, a merchant's daughter skilled in cultivating rare peonies. With the help of Jiang Chang Yang, an official in Chang'an, she left a marriage of convenience and started a business cultivating peonies. Together, they establish a flower shop, empowering women with difficult pasts and creating a thriving brand.