S1, E3: Ingrid is leaving London behind reflecting that someone is trying to kill her. She arrives at the beach house and feels calm for the first time in a while. She works feverishly to log evidence to help build a case as she's still not convinced Belinda's death was an accident. That evening, while She is showering, she hears someone enter the house.