S1, E3: Hiroki is delighted that he and Tsukasa have managed to open a store of their own. His joy is short-lived, however, as Katsuragi soon whisks Tsukasa away on another job. His mission this time is to take control of Chinese Mafia member Inui in order to assassinate a certain VIP. However, manipulating Inui's memories turns out not to be straightforward.