S1, E3: After spending the night in his room Vivien has a run in with Colin Jordan’s wife Francoise Dior. She finds out the fascists are mounting an international operation and planning a rally right in the heart of the Jewish community. The 62 Group do everything they can to stop them. Meanwhile the community have had enough and decide to make a stand against the National Socialists.