S1, E3: Aruto's days as the president and CEO of Hiden Intelligence have now begun! Aruto and Izu decide to go and visit the 3-star sushi restaurant Magokoro Sushi, where a Humagear sushi chef will have a Nigiro program installed. Aruto and the others are visiting several workplaces around the city advising them about the dangerous actions that Metsuboujinrai.net have taken to hijack AI Humagear systems. It was just then, however, that the technical advisor for A.I.M.S., Yua Yaiba, suddenly pays a visit to the same sushi restaurant...