S1, E3: The results of the DNA tests made by Efsun are a bombshell for the slum. The result will irreversibly change everyone's life, especially for Bahar. Because of her ambitions, Nuran faces off against her daughter, Efsun. Ates decides to use his daughter to ruin Mehmet Emir. Ateş's revenge plan will affect both Efsun and Bahar.