Сезон 1, серия 3: Laz shares his secret to fighting the machines just before the T-600s attack again. Blair and Laz are on the brink of death in a grueling battle against the machines. Command now instructs Blair that she must retreat from the battle and leave Laz behind, which would mean his certain death, despite her misgivings.