시즌 2, 에피소드 3: As Valentine’s Day approaches, Cathy accompanies Cat to her evening math class and is delighted to see the teacher, Eamon Hammond, is a hotty. But as she lets her heart rule her head, there’s growing tension between the sisters. Angela resorts to kidnapping her own dog in an effort to win back her husband, Peter, and Tess starts a new job in the worst place possible.