S1, E3: With help from Kisuke Urahara, Ichigo and his friends arrive in Hueco Mundo to confront Quilge Opie and learn that their latest enemy are Quincies. Meanwhile, captains of the Thirteen Court Guard Squads are also coming to the same conclusion regarding the identity of the intruders who infiltrated the Soul Society to declare war against Head Captain Shigekuni Genryusai Yamamoto. After hearing the full report, Yamamoto orders all captains to prepare for the coming war, five days from now. Elsewhere, Yhwach, leader of the Wandenreich, plots his next move.