S1, E3: Renako tries to forget the kiss, while Mai leaves for work in Paris. Renako walks home with Ajisai after school, holding hands and making plans to hang out later, too. Mai calls her a cheater, but they're not even dating, so how can she be?! But then when Ajisai comes over, Mai shows up too, bringing her little sister Haruna. Now it’s a chaotic four-person hangout... What could possibly go wrong?