S2, E3: Kirino, Kyousuke, and Kuroneko visit Saori's apartment to try and surprise her, but the two girls start reproaching Kyousuke when he realizes he doesn't know her room number. As the three of them stand there arguing, an elegant young woman appears before them. The moment she realizes it's Kyousuke and the others, she covers her face and crouches down, crying out with a voice they all recognized.