The Love Story of Flower Youth Episode 3
S1, E3: Dan Oh heads to Gwacheonhyeon to find clues about the deceased. Kang San, Jeong Yoo Ha and Kim Shi Yeol decide to find out what's going on when Dan Oh's suspicious behavior becomes apparent.