S12, E3: Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May take on the challenge of making an ordinary second-hand car lap the test track as fast as a brand-new, purpose-built sports saloon. James travels to the frozen north and enlists the help of F1 world champion Mika Hakkinen in a quest to discover why the Finns are such good racing drivers. Meanwhile Richard hammers around the track in the outlandish Veritas sports car and Mark Wahlberg is the Hollywood Star in a Reasonably Priced Car.