시즌 1, 에피소드 3: The kidnappers relentless attacks finally succeed and they snatch Masaru. Narumi and Shirogane discover that Masaru’s uncle, Zenji Saiga, is the mastermind behind the abduction, and they rush to his mansion to attempt a rescue. Masaru, meanwhile, tries to make his own escape, but in doing so stumbles across a shocking file written by his late father.