Life Episode 3
S1, E3: David investigates Kelly's past, unsure what he is hoping to find. An argument with Liam propels Hannah towards Andy, but their unexpected moment of intimacy is interrupted. Belle's ex-husband Neil walks back into her life and tests her loyalty to Maya, on the night when Maya needs her most.