S1, E3: A grounded Jonah sneaks out and puts the moves on his cousin Melody. With Kool Kris' help, Fobba-liscious works on an original song and video about bullying for the 'Feel Da Beat' music contest. Meanwhile, Jonah and Moses try to prove themselves to the Soldierz.