S1, E3: Veniamin Tartakovsky who didn't suffer any serious injuries during the explosion in the quarry, reaches his country house where he lives with his mother. He finds a strange stone in his pocket. He sees everything that Golenko is doing and discovers that he is capable of controlling Golenko's actions. Malinin is discharged from the hospital. Visions of Golenko continue to haunt him.