시즌 1, 에피소드 3: Ace enlists a cocky young whiz kid named Nathan Israel in his plans. Walter decides to enter his colt, Gettin' up Morning, in his first race, but loses Ronnie as his rider when the jockey takes a tumble. Burned by Mulligan at the claiming race, Marcus, Renzo and Lonnie send Jerry to buy the horse back--and then return him to Escalante to train.