Сезон 1, серия 3: Boris Golubev heads the launch of a space probe that turns into a fiasco -- the probe lands in the Algerian desert. When he contradicts the Soviet army about how to handle the crisis, they place him under house arrest. Meanwhile, Francis tries to find a way to save Lyudmila by bringing her West, even if it means risking it all.