Сезон 1, серия 3: Amanda suspects a connection between Joseph, the mysterious man witnessed around Gerd, and the Blassreiter that fought with Gerd. She subsequently starts her own investigation. Meanwhile, the XAT witness a sudden change in the condition of the victims that were exposed to the Amalgam's attack. The victims start to show signs of transforming into an Amalgam themselves.