S1, E3: Na Young Won is a successful senior editor at the hit monthly magazine Monthly House. Although her glittering journalistic career spans a decade, her home situation is not quite as idyllic as those she spends her time reporting on. When the magazine's CEO Yoo Ja Sung buys the house and becomes her fussy new landlord, she is in for a shock.