S1, E3: Shishigami is rattled to see Inuyashiki stand up from a blow that should have killed him before flying away. Seeing that, Inuyashiki knows that Shishigami has a robot body just like himself. After this meeting, Inuyashiki studies his abilities, and uses them to save others. Meanwhile, Shishigami confronts a group of delinquents who have been tormenting his best friend Naoyuki Ando.