The Morales Dinasty Episode 3
S1, E3: Nevis, realizing that Dionisia, her godmother, is forcing things with Carmelo, decides to look for a job at a restaurant where she manages to convince Nereo, the owner and manager of the place to let her work there; and right there Miguel Morales arrives with his new business proposal, making arepas, which also helps him start working as a cook in the same restaurant.