S5, E3: There's tension in the Toon, as James brings girlfriend Kate on a night out with the gang, leaving Holly unimpressed. The Geordie Shore house explodes as Vicky and Ricci have a row to remember, Scott flips out, and Holly has to find a novel way to calm him down. And with all the chaos going on around them, Gary and Charlotte seem to think they're back in Amsterdam...