S1, E3: It is a romantic comedy that tells the thrilling and loving story of a nine-tailed fox who wants to become a human, Shin Woo-yeo, in order to retrieve the fox bead which has been protected by him for 999 years, is forced to live together with the cheerful female college student who accidentally swallowed it.