S1, E3: Deeply shaken, Massimo -with the help of Sofia, an Argentinean hacker, who hates NYL for causing her brother's suicide -tries to determine if Dominic is secretly handling business for Gaddafi, against whom the Libyan War has now been launched. Meanwhile, detective Vicky Bale suspects that Massimo is involved in his colleague's death.