S1, E3: In the past sixteen years, the Tianxu Hall has not been idle. The human world of the sub-altar in the hall has been searching around, but there is no news or clues about the God of War. The hall owner is anxious. Tianxutang frantically arrested personnel related to the heavens, and a shark who had been a medical officer in the heavens but was degraded and punished was caught by the Tianxutang.